For New Italian Subscribers: Il Manuale dell’Accumulatore Orgonico

For New Italian Subscribers: Il Manuale dell’Accumulatore Orgonico

Here, I continue to introduce my work in orgonomy over the last 40 years, through my major books and published papers.

In the last postings, I detailed the 3rd Revised and Updated edition of my Orgone Accumulator Handbook, in the original English, plus German and Spanish translations. Now comes the Italian translation, followed by the Greek edition tomorrow.

Il Manuale dell’Accumulatore Orgonico: Le scoperte e gli strumenti terapeutici di Wilhelm Reich per il XXI secolo basati sull’energia vitale, con gli schemi di costruzione.
autore James DeMeo, Prefazione di Eva Reich

See below for details and a cover image.

Purchase of my books will firstly educate you about Reich’s original discoveries, secondly about new studies verifying Reich’s findings including authentic new scientific developments in orgonomy, and thirdly will help to fund my research and other educational activities at OBRL.

Also for those in distant lands, you can purchase these and my other books through Amazon or bookdepository.com at low or zero shipping costs. Weblinks are provided below.

Please share this announcement with your Italian-speaking contacts, and thanks for looking and purchasing.

James DeMeo, PhD
Director, Orgone Biophysical Research Lab (OBRL)
Ashland, Oregon, USA

++++++++

Il Manuale dell’Accumulatore Orgonico: Le scoperte e gli strumenti terapeutici di Wilhelm Reich per il XXI secolo basati sull’energia vitale, con gli schemi di costruzione.
autore James DeMeo, Prefazione di Eva Reich
* http://www.bookdepository.com/Il-Manuale-Dellaccumulatore-Orgonico-James-Demeo/9780989139014
* http://www.amazon.it/MANUALE-DELLACCUMULATORE-ORGONICO-terapeutici-sullenergia/dp/0989139018/

Terza edizione riveduta e ampliata con nuove sezioni sull’Acqua Vitale e l’Etere Cosmico dello Spazio. Con molti riferimenti web per informazioni aggiuntive. ~270 pagine.

Bandito e Bruciato dall’FDA!

“L’energia orgonica non esiste” dichiarò nel 1954 un giudice americano della corte federale basandosi sulle calunnie dei giornalisti e dell’FDA, ordinando la distruzione di tutte le pubblicazioni che contenevano la parola proibita “orgone”. In seguito il dottor Reich fu trascinato in prigione, dove morì. Uno scandalo peggiore dello “Scope Monkey Trial” (Processo delle scimmie) mentre i fatti che riguardano Reich vengono ancora oggi celati o travisati.

In questo libro, l’ex professore universitario e scienziato naturale James DeMeo attinge alle sue vaste indagini e sperimentazioni per presentare i risultati concreti riguardo alle scoperte di Reich, focalizzandosi in modo particolare sul controverso Accumulatore di Energia Orgonica, che è una forma affidabile di Medicina Energetica usata in tutto il mondo. Qui il lettore imparerà a costruire e usare in modo sicuro le coperte e gli accumulatori orgonici; in più troverà ulteriori dettagli sulle Acque Vitali cariche di orgone tipiche delle sorgenti calde naturali e delle acque termali terapeutiche, e molte altre questioni correlate.

Imparate a concentrare e adoperare l’energia orgonica (vitale), caratterizzata da un bagliore blu, usando dei materiali semplici e prontamente disponibili. Una quantità illimitata è liberamente disponibile nell’atmosfera. Nel manuale sono incluse diverse fotografie e diagrammi, più un articolo di ricerca in appendice, la bibliografia, l’indice e i riferimenti a svariati link.

++++++++

"In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act."

– George Orwell

Weekend Seminar, August 29-30, Ashland, Oregon, USA
Wilhelm Reich’s Original Orgonomic Discoveries:
Foundations and Science
Emphasizing New Research Supporting Reich
http://www.orgonelab.org/events.htm

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: